Luottokortti Bank Norwegianilta
– a branch of NOBA Bank Group
Valinta on sinun
- Korotonta maksuaikaa jopa 45 päivää
- Luottoraja jopa 15 000 euroa
- Valitse cashback tai CashPoint-pisteet
Esim. maksulykkäyksen yhteydessä korko 19,50 % (sis. viitekoron 1.7.2024) ja tod. vuosikorko 21,34 % 1500 € luotolle. Takaisinmaksu 12 erässä (139 €) kuukauden välein. Kulujen osuus on 163 €, yhteensä 1663 €. Sopimus on voimassa toistaiseksi.
CashPoint-pisteet
Kerää CashPoint-pisteitä ostoksistasi – hyödynnä Norwegian-lentolipuissa
Kun käytät luottokorttiamme, keräät CashPoint-pisteitä joilla voit ostaa lentolippuja Norwegianilla.
Cashback
Cashbackilla saat rahaa takaisin jokaisesta ostoksestasi
Cashbackilla saat rahaa takaisin aina, kun teet ostoksia luottokortillamme. Voit käyttää kertynyttä cashbackia luottokorttilaskusi maksamiseen.
Apple Pay
Voit käyttää Apple Payta iPhonella tai Apple Watchilla, kun maksat myymälöissä, verkossa tai sovelluksissa. Lisää luottokorttimme Apple Payhin ja maksa nopeasti, helposti ja turvallisesti mobiililla.
Älykello- ja mobiilimaksaminen
Älykello- ja mobiilimaksaminen on helppoa, nopeaa ja turvallista. Lisää maksukortti puhelimeesi tai älykelloosi ja jätä lompakko kotiin.
Vakuutukset
Korttiin sisältyy matka- ja peruutusvakuutus. Lisäksi tarjoamme muita hyödyllisiä vakuutuksia, jotka voit halutessasi tilata erikseen.
Saatavilla olevat vakuutukset
Turvallisuus
Jos korttitietosi häviävät, riskinä on, että korttiasi voidaan käyttää väärin. Meillä on käytössämme parhaat teknologiat ja turvallisuusratkaisut, joiden avulla ehkäisemme mahdollisia huijausyrityksiä sekä seuraamme korttimaksutapahtumia vuorokauden ympäri. Otamme sinuun välittömästi yhteyttä, jos huomaamme epäilyttäviä maksutapahtumia kortillasi.
Tilisiirrot
Onko sinulla erääntyviä laskuja tai haluatko siirtää rahaa luottokortilta pankkitilille? Meidän luottokortillamme kumpikin onnistuu. Voit käyttää luottokorttiamme joustavasti toivomallasi tavalla.
Huippuluokan edut
Luottokorttimme on yksi markkinoiden parhaista korteista. Voit käyttää sitä kaikissa tilanteissa. Luottokortti on palkittu useamman kerran parhaana kanta-asiakasohjelman luottokorttina Euroopassa ja Afrikassa – viimeksi vuonna 2020.
Luottokorttiin sisältyy useita hyödyllisiä etuja.Voit hankkia siihen myös lisävakuutuksia.
Luottokortti, johon voit luottaa joka päivä
Esim. maksulykkäyksen yhteydessä korko 19,50 % (sis. viitekoron 1.7.2024) ja tod. vuosikorko 21,34 % 1500 € luotolle. Takaisinmaksu 12 erässä (139 €) kuukauden välein. Kulujen osuus on 163 €, yhteensä 1663 €. Sopimus on voimassa toistaiseksi.
Usein kysytyt kysymykset
Miten näen korttini viimeisimmät tapahtumat?
Miten näen korttini viimeisimmät tapahtumat?
Näet luottokorttisi viimeisimmät tapahtumat kirjautumalla Omille sivuille tai mobiilisovellukseen. Valitse sisäänkirjautumisen jälkeen ”Luottokortti” ja ”Tapahtumat”. Tämän jälkeen voit valita sen ajanjakson, jonka tapahtumat haluat nähdä.
Katso täältä ohjeet kuinka voit tarkistaa luottokorttisi tapahtumat.
Miksi luottokortti ei toimi?
Miksi luottokortti ei toimi?
Kortin toimimattomuuteen voi olla useita syitä. Tarkista seuraavat asiat ennen kuin otat meihin yhteyttä:
Oletko näppäillyt oikean tunnusluvun?
Oletko verkossa asioidessasi syöttänyt oikean kortin numeron, voimassaoloajan ja CVC2-koodin?
Onko kortilla tarpeeksi luottoa käytettävissä?
Oletko maksanut viimeisimmän laskun eräpäivään mennessä?
Mikäli olet antanut korttisi numeron äskettäin hotellille tai autovuokraamolle, on myös mahdollista, että kyseinen palveluntarjoaja on varannut kortilta summan, joka vähentää käytettävissä olevaa luoton määrää.
Miksi en pysty nostamaan käteistä pankkiautomaatista?
Miksi en pysty nostamaan käteistä pankkiautomaatista?
Kortissamme on turvallisuussyistä nostoraja, joka koskee automaattinostoja sekä nostoja rahanvaihdon yhteydessä, esimerkiksi valuutanvaihtopisteissä.
Suomessa nostoraja on 500 euroa 24 tunnissa ja yhteensä 1500 euroa viikossa. Ulkomailla nostoraja on 1000 euroa 24 tunnissa ja 3000 euroa viikossa. Jos yrität nostaa suurempaa summaa, tapahtumaa ei hyväksytä. Nostorajaa ei voi muuttaa.
Miten tilaan uuden luottokortin?
Miten tilaan uuden luottokortin?
Voit tilata uuden luottokortin kirjautumalla sisään Omille sivuille tai mobiilisovellukseen ja valitsemalla kohdan ”Luottokortti”. Kun olet päässyt Luottokortti -sivun etusivulle, näet kolme pistettä kortin voimassaoloajan vieressä. Painamalla näitä pisteitä, saat eteesi kolme vaihtoehtoa. Jos haluat tilata uuden kortin, valitse ”Tilaa uusi kortti”. Uusi kortti lähetetään Omilla sivuilla rekisteröimääsi osoitteeseen. Vanha kortti lukitaan 30 päivän kuluessa.
Katso täältä miten tilaat uuden luottokortin Omilla sivuilla tai mobiilisovelluksessa.
Arkaluontoisten tietojen mahdollisen väärinkäytön vähentämiseksi pyydämme, että leikkaat vanhan luottokortin ja sirun pieniksi paloiksi, kun olet vastaanottanut uuden kortin.
Kuinka monta luottokorttia voin omistaa?
Kuinka monta luottokorttia voin omistaa?
Yhdellä asiakkaalla voi olla vain yksi Bank Norwegian -luottokortti, emmekä valitettavasti tarjoa ylimääräisiä kortteja tai rinnakkaiskortteja luottokortille.
Luottokorttini voimassaoloaika on umpeutumassa. Milloin saan uuden kortin?
Luottokorttini voimassaoloaika on umpeutumassa. Milloin saan uuden kortin?
Luottokortti toimii kortissa ilmoitetun voimassaolokuukauden loppuun saakka. Uusi kortti lähetetään hyvissä ajoin, viimeistään kaksi viikkoa ennen edellisen kortin vanhenemista.
Arkaluontoisten tietojen mahdollisen väärinkäytön vähentämiseksi pyydämme, että leikkaat vanhan luottokortin ja sirun pieniksi paloiksi, kun olet vastaaottanut uuden kortin.
Kuinka Ostokset-yhteenveto toimii?
Kuinka Ostokset-yhteenveto toimii?
Olemme keränneet ja luokitelleet kaikki korttisi maksutapahtumat kohdan ”Ostokset” alle. Täältä näet yhteenvedon luottokorttisi käytöstä. Luokittelemme maksutapahtumat koodin perusteella, jonka saamme jokaiselta palveluntarjoajalta, jossa olet käyttänyt korttiasi. Tämän koodin avulla voimme kohdistaa maksutapahtumat eri luokkien alle.
Voit käyttää Ostokset-palvelua saadaksesi yleiskatsauksen kaikista maksutapahtumistasi ensimmäisestä ostoksestasi lähtien. Voit myös rajata päivämääriä ja saada yhteenvedon haluamaltasi aikaväliltä.
Miksi osa maksutapahtumista on lajiteltu vääriin luokkiin Ostokset-yhteenvedossa?
Miksi osa maksutapahtumista on lajiteltu vääriin luokkiin Ostokset-yhteenvedossa?
Luokittelemme maksutapahtumat koodin perusteella, jonka saamme käyttämältäsi palveluntarjoajalta. Tämän koodin avulla voimme kohdistaa maksutapahtumat eri luokkien alle. Joskus koodi on virheellinen tai ei vastaa maksutapahtuman ostoksia. Tästä johtuen maksutapahtuma saattaa ohjautua väärään luokkaan. Emme pysty vaikuttamaan siihen, mitä koodia palveluntarjoaja käyttää, mutta pyrimme jatkuvasti parantamaan käyttökokemusta kotisivuillamme.
Miten kortin lähimaksuominaisuus toimii?
Miten kortin lähimaksuominaisuus toimii?
Kortin sisällä on lähetin, jonka ei tarvitse olla kosketuksissa maksupäätteeseen toimiakseen. Riittää, että viet kortin lähelle maksupäätettä ja pidät sitä siinä, kunnes kuulet äänimerkin tai kunnes päätteen näyttöön ilmestyy teksti, joka kertoo, että maksu on suoritettu.
Missä voin käyttää korttini lähimaksuominaisuutta?
Missä voin käyttää korttini lähimaksuominaisuutta?
Kortin lähimaksuominaisuutta voi käyttää ainoastaan maksupäätteillä, joilla lähimaksaminen on mahdollista. Tunnistat maksupäätteet lähimaksutunnuksesta. Sama tunnus on myös luottokortissasi. Tällä hetkellä lähimaksaminen on mahdollista valtaosassa ruokakaupoista ja ketjuliikkeistä.
Kuinka usein minun pitää syöttää tunnusluku käyttäessäni lähimaksuominaisuutta?
Kuinka usein minun pitää syöttää tunnusluku käyttäessäni lähimaksuominaisuutta?
Lähimaksusumman raja vaihtelee maasta riippuen. Suomessa lähimaksulla voi maksaa enintään 50 euron suuruisia ostoksia. Yli 50 euron ostoksissa käytetään tunnuslukua. Tämän lisäksi maksupääte pyytää sinua säännöllisin väliajoin käyttämään kortin sirua ja syöttämään tunnusluvun ostostesi koosta riippumatta.
Miten reklamoin korttioston tai tuntemattoman tilitapahtuman?
Miten reklamoin korttioston tai tuntemattoman tilitapahtuman?
Rekisteröi reklamaatio kirjautumalla sisään Omille sivuille tai mobiilisovellukseen. Valitse kohta ”Luottokortti” ja ”Reklamaatio”. Seuraa annettuja ohjeita ja täytä tarvittavat tiedot.
Jos haluat reklamoida vastaanottamasi tuotteen, ilmoittaa toimittamattomasta tuotteesta tai valittaa kortilta veloitetusta virheellisestä summasta, ota aina ensin yhteys suoraan siihen palveluntarjoajaan, jonka kanssa olet asioinut. Jos ongelma ei ratkea tai et saa yhteyttä palveluntarjoajaan, voit rekisteröidä reklamaation Omilla sivuilla tai mobiilisovelluksessa. Muistathan, että tarvitsemme kuitenkin tarvittavat todisteet, että asiaa on ensin yritetty ratkaista suoraan palveluntarjoajan kanssa.
Jos kyse on tuntemattomasta tilitapahtumasta, suosittelemme, että etsit ensin tietoa verkosta käyttämällä tapahtumatekstiä hakusanana. Palveluntarjoajan lähettämät tilitapahtuman tiedot ja nimet voivat joskus olla harhaanjohtavia. Jos et edelleenkään pysty yhdistämään tuntematonta tilitapahtumaa yhteenkään kortilla tekemääsi ostokseen, kirjaudu sisään Omille sivuille tai mobiilisovellukseen ja lukitse kortti ennen kuin teet reklamaation.
Voinko tehdä kortilleni maarajauksen?
Voinko tehdä kortilleni maarajauksen?
Luottokortillemme ei voi asettaa maantieteellistä rajausta. Valvomme korttien käyttöä ja jos epäilemme, että korttiasi on käytetty väärin, otamme sinuun yhteyttä.
Verkkomaksaminen luottokortilla uusien turvallisuustoimien jälkeen
Verkkomaksaminen luottokortilla uusien turvallisuustoimien jälkeen
Verkkomaksamisen turvallisuutta on parannettu vuodesta 2021 lähtien. Verkkokauppojen ja pankkien on noudatettava uusia vaatimuksia. Mikäli jokin verkkokauppa ei toimi voimassaolevien vaatimusten mukaisesti, ei kortin käyttö onnistu kyseisessä paikassa.
Jos kohtaat ongelmia sovellusten kautta suoritettavien maksujen kanssa, voit yrittää poistaa kortin tiedot ja lisätä ne uudelleen.
Verkko-ostokset vahvistetaan kertakäyttökoodilla ja salasanalla. Voit asettaa tai vaihtaa salasanasi Omilla sivuilla tai mobiilisovelluksessa klikkaamalla tästä.
Lisätietoa aiheesta löydät täältä.
Hinnasto
Jopa 45 päivää korotonta maksuaikaa | |
---|---|
Vuosimaksu | 0 € |
Kortin uusinta, varastettu / tuhoutunut / hävinnyt kortti | 0 € |
E-lasku | 0 € |
Paperilasku (vapaavalintainen) | 4 € |
Korko | |
---|---|
Vuotuinen nimelliskorko | 19,50 % |
Kuukausittainen nimelliskorko | 1,62 % |
Todellinen vuosikorko | 21,34 % |
Esim. maksulykkäyksen yhteydessä korko 19,50 % (sis. viitekoron 1.7.2024) ja tod. vuosikorko 21,34 % 1500 € luotolle. Takaisinmaksu 12 erässä (139 €) kuukauden välein. Kulujen osuus on 163 €, yhteensä 1663 €. Sopimus on voimassa toistaiseksi.
Kortin käyttö Suomessa | |
---|---|
Ostokset | 0 € |
Nosto pankkiautomaatilla | 0 € / nosto |
Käteisnosto pankissa | 0 € / nosto * |
* Noston hinta 0 €, mutta korkoa kertyy nostopäivästä alkaen.
Kortin käyttö ulkomailla | |
---|---|
Ostokset ulkomailla | 0 € |
Nostot pankkiautomaatilla | 0 € * |
Valuuttamuutos | 2,49 % |
Nostot pankissa ulkomailla | 0 € / nosto ** |
* Pankkiautomaatti voi veloittaa oman hinnastonsa mukaisen maksun, vaikka Bank Norwegian ei peri maksuja.
**Noston hinta 0 €, mutta korkoa kertyy nostopäivästä alkaen.
Käteisnostorajoitukset | |
---|---|
Käteisnosto ulkomailla / päivä | 1.000 € |
Käteisnosto Suomessa / päivä | 500 € |
Mobiilisovelluksen käyttö | |
---|---|
Maksu ja tilisiirto | 0 € * |
PIN-koodin uusinta | 0 € |
* Korko lasketaan maksupäivästä.
Muut ehdot | |
---|---|
Maksumuistutus | 5 € |
Perintä muistutus / Irtisanomismaksu | 5 € |