Asiakaspalvelu

    Top 5 usein kysytyt kysymykset

    • Mikäli olet vastaanottanut sähköpostiviestin Bank Norwegianilta, jossa linkki uuden maksuturvavakuutuksen ehtojen hyväksymiseen ei toimi, kirjaudu sisään Omien sivujen viestiosioon ja käytä linkkiä Omille sivuille vastaanotetusta viestistä.

    • Verkkomaksamisen turvallisuustoimia on parannettu 01.01.2021 lähtien. Verkkokauppojen ja pankkien on noudatettava näitä uusia vaatimuksia. Kaikki verkkokaupat eivät vielä ole valmiita muutokseen, joten osa verkko-ostoista ja sovellusten sisäisistä ostoista saatetaan hylätä.

      Mikäli sovellusten kautta suoritettavien maksujen kanssa on ongelmia, voit yrittää poistaa kortin tiedot ja lisätä ne uudelleen.

      Jatkossa verkko-ostokset tulee vahvistaa kertakäyttökoodin lisäksi asettamallasi salasanalla. Voit asettaa tai vaihtaa salasanasi Omilla sivuilla tai mobiilisovelluksessa painamalla tästä.

      Lisätietoa aiheesta löydät täältä.

    • Vuosi-ilmoitus julkaistaan Omilla sivuilla ja mobiilisovelluksessa helmikuun alussa. Saat sähköpostia, kun vuosi-ilmoitus on saatavilla.

    • Mitkä ovat maksuoikeuteni Euroopassa?

      Ostoksien tekeminen suurimmassa osassa Euroopan maista, on nyt turvallisempaa kuin koskaan ennen. Euroopan Unionin maksupalveludirektiivin seurauksena (PSD2), voit olla varma, ettet koskaan maksa liikaa verkko- tai kauppaostoksistasi. Olet myös turvattu, jos kortillesi rekisteröityy luvattomia tilitapahtumia.

      Voit lukea lisää Euroopan Unionin maksupalveludirektiivistä, ja sen antamista oikeuksista ja eduista, tässä esitteessä

    • 3.11.2021 lähtien Bank Norwegian on ruotsalaisen Nordax Bank AB pankin yksinomistuksessa. Omistajan vaihtumisesta huolimatta, Bank Norwegianin toimintaa valvoo edelleen Norska Finanstilsynet ja talletukset kuuluvat yhä Bankenes Sikringsfondin talletussuojan piiriin.

      Olemme päivittäneet tietosuoja- ja rekisteriselostettamme Nordax Bankin omistukseen siirtymiseen vuoksi. Tietosuoja- ja rekisteriselosteen päivitys ei vaikuta asiakkaan oikeuksiin ja omien tietojen hallintaan.

      Päivitetty tietosuoja- ja rekisteriseloste on saatavilla kotisivuillamme. Kotisivuillamme voit myös lukea lisää asiakkaan oikeuksista ja vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Löydät päivitetyn tietosuoja- ja rekisteriselosteen tästä.

    Ota yhteyttä

    Puhelinpalvelumme on auki arkipäivisin klo 11:00 - 17:00, poikkeukset aukioloajoissa näet täältä.

    Soita meille

    Puhelinnumero:  07532 66 200 (pvm/mpm)
    Ulkomailta:  +358 7532 66 200 (ulkomaan puhelun hinta)

     

    Lähetä sähköpostia

    Voit ottaa yhteyttä milloin tahansa yhteydenottolomakkeen kautta, vastaamme mahdollisimman pian.

    Kortin sulkeminen

    Soita 07532 66 200 (pvm/mpm).
    U
    lkomailta +358 7532 66 200 (ulkomaan puhelun hinta), korttisi sulkemiseksi. Palvelu on avoinna ympäri vuorokauden, 365 päivää vuodessa.