Asiakaspalvelu

Top 5 usein kysytyt kysymykset

  • Vakuutuksen voimassaolo edellyttää seuraavien ehtojen täyttymistä:

    • Yli 50 % matkakustannuksista on maksettu Bank Norwegian kortilla. 
    • Jos matkaa ei ole mahdollista maksaa luottokortilla palvelutarjoajan kautta, tulee se maksaa Omilta sivuilta tilisiirron avulla suoraan palveluntarjoajalle.
    • Matkan tulee alkaa ja päättyä Pohjoismaissa.
    • Kun matkustat käyttäen omaa autoa, vähintään 50 % matkakuluista (polttoaine, majoitus jne.) on maksettava Bank Norwegian kortilla.
    • Matka kestää enintään 90 päivää. Jos matka kestää yhtäjatkoisesti kauemmin kuin 90 päivää, vakuutus päättyy 90 päivän kuluttua matkan alkamisesta.

    Vakuutuksen kattavuus ja poikkeukset on kuvattu yksityiskohtaisesti ehdoissa.

  • Vuosi-ilmoitus löytyy Omilta sivuilta tai mobiilisovelluksesta. Kun olet kirjautunut sisään, valitse "Viestit" ja "Vuosi-ilmoitus". Täältä voit valita vuosi-ilmoituksen, jota voit tarkastella tarkemmin.

    Mikäli sinulla on vaikeuksia avata vuosi-ilmoitus, tämä voi johtua pop-up lukituksesta tai koneellasi ei ole uusinta versiota Adobereader ohjelmaa.

  • Verkkomaksamisen turvallisuustoimia on parannettu 01.01.2021 lähtien. Verkkokauppojen ja pankkien on noudatettava näitä uusia vaatimuksia. Kaikki verkkokaupat eivät vielä ole valmiita muutokseen, joten osa verkko-ostoista ja sovellusten sisäisistä ostoista saatetaan hylätä.

    Mikäli sovellusten kautta suoritettavien maksujen kanssa on ongelmia, voit yrittää poistaa kortin tiedot ja lisätä ne uudelleen.

    Jatkossa verkko-ostokset tulee vahvistaa kertakäyttökoodin lisäksi asettamallasi salasanalla. Voit asettaa tai vaihtaa salasanasi Omilla sivuilla tai mobiilisovelluksessa painamalla tästä.

    Lisätietoa aiheesta löydät täältä.

  • Mikäli olet vastaanottanut sähköpostiviestin Bank Norwegianilta, jossa linkki uuden maksuturvavakuutuksen ehtojen hyväksymiseen ei toimi, kirjaudu sisään Omien sivujen viestiosioon ja käytä linkkiä Omille sivuille vastaanotetusta viestistä.

  • Luottokortti toimii kortissa ilmoitetun voimassaolokuukauden loppuun saakka. Uusi kortti lähetetään hyvissä ajoin, viimeistään kaksi viikkoa ennen edellisen kortin vanhenemista.

Ota yhteyttä

Puhelinpalvelumme on auki arkipäivisin klo 11:00 - 17:00, poikkeukset aukioloajoissa näet täältä.

Soita meille

Puhelinnumero:  07532 66 200 (pvm/mpm)
Ulkomailta:  +358 7532 66 200 (ulkomaan puhelun hinta)

 

Lähetä sähköpostia

Voit ottaa yhteyttä milloin tahansa yhteydenottolomakkeen kautta, vastaamme mahdollisimman pian.

Kortin sulkeminen

Soita 07532 66 200 (pvm/mpm).
U
lkomailta +358 7532 66 200 (ulkomaan puhelun hinta), korttisi sulkemiseksi. Palvelu on avoinna ympäri vuorokauden, 365 päivää vuodessa.