Asiakaspalvelu

Top 5 usein kysytyt kysymykset

  • Vuosi-ilmoitus löytyy Omilta sivuilta tai mobiilisovelluksesta. Kun olet kirjautunut sisään, valitse "Viestit" ja "Vuosi-ilmoitus". Täältä voit valita vuosi-ilmoituksen, jota voit tarkastella tarkemmin.

    Mikäli sinulla on vaikeuksia avata vuosi-ilmoitus, tämä voi johtua pop-up lukituksesta tai koneellasi ei ole uusinta versiota Adobereader ohjelmaa.

  • Mikäli olet vastaanottanut sähköpostiviestin Bank Norwegianilta, jossa linkki uuden maksuturvavakuutuksen ehtojen hyväksymiseen ei toimi, kirjaudu sisään Omien sivujen viestiosioon ja käytä linkkiä Omille sivuille vastaanotetusta viestistä.

  • Verkkomaksamisen turvallisuustoimia on parannettu 01.01.2021 lähtien. Verkkokauppojen ja pankkien on noudatettava näitä uusia vaatimuksia. Kaikki verkkokaupat eivät vielä ole valmiita muutokseen, joten osa verkko-ostoista ja sovellusten sisäisistä ostoista saatetaan hylätä.

    Mikäli sovellusten kautta suoritettavien maksujen kanssa on ongelmia, voit yrittää poistaa kortin tiedot ja lisätä ne uudelleen.

    Jatkossa verkko-ostokset tulee vahvistaa kertakäyttökoodin lisäksi asettamallasi salasanalla. Voit asettaa tai vaihtaa salasanasi Omilla sivuilla tai mobiilisovelluksessa painamalla tästä.

    Lisätietoa aiheesta löydät täältä.

  • Vuosi-ilmoitus julkaistaan Omilla sivuilla ja mobiilisovelluksessa helmikuun alussa. Saat sähköpostia, kun vuosi-ilmoitus on saatavilla.

  • Mitkä ovat maksuoikeuteni Euroopassa?

    Ostoksien tekeminen suurimmassa osassa Euroopan maista, on nyt turvallisempaa kuin koskaan ennen. Euroopan Unionin maksupalveludirektiivin seurauksena (PSD2), voit olla varma, ettet koskaan maksa liikaa verkko- tai kauppaostoksistasi. Olet myös turvattu, jos kortillesi rekisteröityy luvattomia tilitapahtumia.

    Voit lukea lisää Euroopan Unionin maksupalveludirektiivistä, ja sen antamista oikeuksista ja eduista, tässä esitteessä

Ota yhteyttä

Puhelinpalvelumme on auki arkipäivisin klo 11:00 - 17:00, poikkeukset aukioloajoissa näet täältä.

Soita meille

Puhelinnumero:  07532 66 200 (pvm/mpm)
Ulkomailta:  +358 7532 66 200 (ulkomaan puhelun hinta)

 

Lähetä sähköpostia

Voit ottaa yhteyttä milloin tahansa yhteydenottolomakkeen kautta, vastaamme mahdollisimman pian.

Kortin sulkeminen

Soita 07532 66 200 (pvm/mpm).
U
lkomailta +358 7532 66 200 (ulkomaan puhelun hinta), korttisi sulkemiseksi. Palvelu on avoinna ympäri vuorokauden, 365 päivää vuodessa.