Asiakaspalvelu
Kuinka voimme auttaa?
Top 5 usein kysytyt kysymykset
9. lokakuuta 2025 alkaen suomalaisten pankkien tulee tarkistaa maksunsaajan nimi talletuksissa. Tämä tekee tilisiirroista turvallisempia.
Asiakkuuteesi liitetty tili on Bank Norwegianille kuuluva yritystili. Koska kyse ei ole yksityishenkilön tilistä, pankkisi ei voi noutaa saajan tietoja, ja siksi saatat maksusuorituksen yhteydessä saada virheviestin, jossa ilmoitetaan, että saajan tiedot eivät täsmää tai että tietojen tarkistamisessa on tapahtunut virhe.
Voit siis tehdä tilisiirron saamastasi virheviestistä huolimatta, ja kirjoittaa maksun saajan kohdalle "Bank Norwegian". Maksu kirjautuu tilille tavalliseen tapaan 1-3 pankkipäivän kuluessa, kunhan olet käyttänyt maksussa oikeaa tili- ja viitenumeroa.
Ensimmäisen laskun vastaanotat sähköpostiisi. Tämän jälkeen voit tilata e-laskun omassa verkkopankissasi. Valitset itse, mistä verkkopankista haluat maksaa laskun.
Voit myös tilata e-laskutuksen oman pankkisi ohjeiden mukaisesti, vaikka sinulla ei ole avointa laskua.
Jos olet kadottanut laskusi tiedot, löydät ne Omilta sivuilta ja mobiilisovelluksesta.
Huomioithan, että e-laskua ei voi tilata banknorwegian.fi-sivujen kautta, vaan tilaus tulee tehdä omassa verkkopankissasi.
- Laskun eräpäivä on jokaisen kuun 15. päivä ja eräpäivää ei valitettavasti voi muuttaa.
Luottokortimme valuutta on euro.
Suosittelemme aina maksamaan paikallisessa valuutassa. Tällöin ostosumma muunnetaan pääsääntöisesti sen päivän VISA-kurssiin, jona veloitus tulee meille kortin käyttöpaikasta ja valuuttalisänä peritään 2,49 %.
Valuuttalisä kattaa valuutanvaihdosta, valuuttariskistä ja muista tapahtumaan liittyvistä kuluista aiheutuvat kustannukset.
Kurssi on lähes poikkeuksetta edullisempi, jos päätät maksaa paikallisessa valuutassa.Jos haluat euroalueen ulkopuolella tehdyn ostoksen veloituksen tapahtuvan euroissa, käytettävän valuuttakurssin päättää ostopaikka.
Positiivinen luottotietorekisteri on rekisteri, johon kootaan yksityishenkilöiden luotot ja tulot. Luotonantajat toimittavat tiedot yksityishenkilön luotoista rekisteriin, jolloin rekisteri päivittyy jatkuvasti.
Voimme myös hakea positiivisesta luottorekisteristä lainanhakijan luottotietorekisteriotteen luottohakemuksen yhteydessä, jolloin hakemuksen käsittely nopeuttuu.
Rekisteriä ylläpitää Verohallinto, ja se otettiin käyttöön 1.4.2024.
Ota yhteyttä
Puhelinpalvelumme on auki arkipäivisin klo 11:00 - 17:00, poikkeukset aukioloajoissa näet täältä.
Soita meille
Puhelinnumero: 09 31584500 (pvm/mpm)
Ulkomailta: +358 9 31584500 (ulkomaan puhelun hinta)
Lähetä sähköpostia
Voit ottaa yhteyttä milloin tahansa yhteydenottolomakkeen kautta, vastaamme mahdollisimman pian.
Kortin sulkeminen
Soita 09 31584500 (pvm/mpm).
Ulkomailta +358 9 31584500 (ulkomaan puhelun hinta), korttisi sulkemiseksi. Palvelu on avoinna ympäri vuorokauden, 365 päivää vuodessa.