Siirry pääsisältöön
Logo Bank Norwegian Branch of NOBA Bank Group
SvenskaKirjaudu sisään

Palautteen käsittely

Haluamme varmistaa, että etusi asiakkaana turvataan. Antamasi palaute käsitellään perusteellisesti ja mahdolliset virheet korjataan.

Menettelytapamme palautteen käsittelyyn.

  • Lähetä palautetta sähköpostitse osoitteeseen palaute@banknorwegian.fi tai postitse osoitteeseen Bank Norwegian, en filial av NOBA Bank Group AB (publ); Postboks 110, 1325 Lysaker, Norway.
  • Vahvistamme, että olemme vastaanottaneet palautteen ja ilmoitamme arvioidun käsittelyajan.
  • Palautteen käsittelee eri henkilö, jonka kanssa olet ollut aiemmin yhteydessä palautteeseen liittyen.
  • Pyydämme esittämään asiaan liittyvät asiakirjat, jotta voimme käsitellä palautteen perusteellisesti.
  • Teemme perusteellisen arvioinnin palautteestasi ja vastaamme palautteeseesi kirjallisesti, mikäli emme ole asiasta samaa mieltä.
  • Mikäli et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen, voit ottaa yhteyttä pankista riippumattomaan tahoon vakuutus- ja rahoitusneuvonta FINEn tai sen yhteydessä toimivan Pankkilautakunnan (www.fine.fi) puoleen.