Haluamme varmistaa, että etusi asiakkaana turvataan. Antamasi palaute käsitellään perusteellisesti ja mahdolliset virheet korjataan.
Menettelytapamme palautteen käsittelyyn.
- Lähetä palautetta sähköpostitse osoitteeseen palaute@banknorwegian.fi tai postitse osoitteeseen Bank Norwegian, en filial av NOBA Bank Group AB (publ); Postboks 110, 1325 Lysaker, Norway.
- Vahvistamme, että olemme vastaanottaneet palautteen ja ilmoitamme arvioidun käsittelyajan.
- Palautteen käsittelee eri henkilö, jonka kanssa olet ollut aiemmin yhteydessä palautteeseen liittyen.
- Pyydämme esittämään asiaan liittyvät asiakirjat, jotta voimme käsitellä palautteen perusteellisesti.
- Teemme perusteellisen arvioinnin palautteestasi ja vastaamme palautteeseesi kirjallisesti, mikäli emme ole asiasta samaa mieltä.
- Mikäli et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen, voit ottaa yhteyttä pankista riippumattomaan tahoon vakuutus- ja rahoitusneuvonta FINEn tai sen yhteydessä toimivan Pankkilautakunnan (www.fine.fi) puoleen.