Voit tehdä reklamaation kirjautumalla sisään Omille sivuille tai mobiilisovellukseen. Valitse kohta ”Luottokortti” ja ”Reklamaatio”. Seuraa annettuja ohjeita ja täytä tarvittavat tiedot.
Jos haluat reklamoida vastaanottamasi tuotteen, ilmoittaa toimittamattomasta tuotteesta tai kortilta veloitetusta virheellisestä summasta, ota aina ensin yhteys suoraan siihen palveluntarjoajaan, jonka kanssa olet asioinut. Jos ongelma ei ratkea tai et saa yhteyttä palveluntarjoajaan, voit tehdä reklamaation Omilla sivuilla tai mobiilisovelluksen kautta. Muistathan, että tarvitsemme kuitenkin tarvittavat todisteet, että asiaa on ensin yritetty ratkaista suoraan palveluntarjoajan kanssa.
Jos kyse on tuntemattomasta tilitapahtumasta, suosittelemme, että etsit ensin tietoa verkosta käyttämällä tapahtumatekstiä hakusanana. Palveluntarjoajan lähettämät tilitapahtuman tiedot ja nimet voivat joskus olla harhaanjohtavia. Jos et edelleenkään pysty yhdistämään tuntematonta tilitapahtumaa yhteenkään kortilla tekemääsi ostokseen, kirjaudu sisään Omille sivuille tai mobiilisovellukseen ja lukitse kortti ennen kuin teet reklamaation.
Voit nähdä täältä kuvalliset ohjeet reklamaatiokaavakkeen täyttämiseen.