Reklamaatiokaavakkeen täyttäminen
Mikäli luottokortillasi on tuntemattomia ostotapahtumia, tulee luottokortti sulkea välittömästi. Voit sulkea luottokortin Omilla sivuilla tai mobiilisovelluksessa. Käyttäessäsi luottokorttia, sinulla on myös oikeus tehdä reklamaatio, jos et ole saanut tilaamiasi tuotteita tai se on ollut puutteellinen. Jotta voimme käsitellä asian, tulee reklamaatio tehdä Omilla sivuilla tai mobiilisovelluksen kautta. Kun olet kirjautunut sisään, valitse "Luottokortti".
Kun olet kirjautunut sisään, valitse "Luottokortti".
Tämän jälkeen valitse "Reklamaatio".
Jos haluat täyttää reklamaatiokaavakkeen mobiilisovelluksessa, valitse ensin "Lisää vaihtoehtoja" ja tämän jälkeen "Reklamaatio".
Tämän jälkeen aloita reklamaation täyttäminen valitsemalla "Uusi reklamaatio".
Valitse "Aihe reklamaatioon".
Jos haluat reklamoida vastaanottamasi tuotteen, ilmoittaa toimittamattomasta tuotteesta tai valittaa kortilta veloitetusta virheellisestä summasta, ota aina ensin yhteys suoraan siihen palveluntarjoajaan, jonka kanssa olet asioinut ennen kuin täytät reklamaatiokaavakkeen. Tarvitsemme todisteet, että asiaa on ensin yritetty ratkaista suoraan palveluntarjoajan kanssa.
Jos kyse on tuntemattomasta tilitapahtumasta, suosittelemme, että etsit ensin tietoa verkosta käyttämällä tapahtumatekstiä hakusanana.
Täytä kaavakkeen vaatimat kohdat.
Valitse kaikki tapahtumat, jotka haluat reklamoida.
Reklamaatiokaavake allekirjoitetaan ja lähetetään pankkitunnuksilla.