Logo Bank Norwegian Branch of NOBA Bank Group
SvenskaKirjaudu sisään
LuottokorttiLainaSäästötiliVakuutuksetAsiakaspalveluTietoa meistä

Koronavirustilanteeseen liittyvää tietoa

Bank Norwegian noudattaa viranomaisten suosituksia rajoittaakseen viruksen leviämistä. Kaikki palvelumme toimivat kuitenkin normaalisti ja asiakaspalvelumme palvelee täydellä teholla.

Pyydämme huomioimaan, että puhelinpalvelussamme saattaa olla tavallista pidempi odotusaika erikoistilanteen takia. Mikäli sinulla on tarve olla yhteydessä asiakaspalveluumme, suosittelemme lähettämään sähköpostia. Vastaamme yhteydenottoosi mahdollisimman pian.

Haluamme myös muistuttaa, että voit hallita asiakkuuttasi mobiilisovelluksessa ja Omilla sivuilla. Täältä voit itse hoitaa suurimman osan asiakkuuteesi liittyvistä asioista, kuten sulkea tai tilata uuden kortin.

Bank Norwegian ja lentoyhtiö Norwegian ovat kaksi erillistä yritystä, vaikka teemmekin tiiviisti yhteistyötä. Norwegiania ja koko ilmailualaa kohtaavat haasteet eivät täten vaikuta asiakkuuteesi tai pankin toimintaan. Koko Norwegianin väki taistelee, jotta he jatkossakin voivat tarjota hyviä ja kilpailukykyisiä lentoja.

Luottokortti

Bank Norwegian on varautunut, että kaikki maksupalvelut toimivat normaalisti erikoistilanteesta huolimatta. VISAn maksupalveluverkkoon kuuluva Norwegian-kortti ja siihen liittyvät palvelut toimivat kuten ennenkin.

Laina

Palvelumme toimivat normaalisti ja käsittelemme kaikki saapuvat lainahakemukset ilman viivettä.

Säästötili

Säästötilillesi tallettamat rahat ovat käytettävissäsi vuorokauden ympäri Bank Norwegianin mobiilisovelluksessa sekä verkkopankissa. Voit tehdä tilisiirtoja säästötililtä asettamallesi vastatilille normaalisti.

Vakuutus

Onko sinulla kysymyksiä luottokortin matka- ja peruutusvakuutuksesta? Löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin täältä.

Voit myös olla suoraan yhteydessä vakuutusyhtiö AIG:hen puhelimitse 02 0303 456 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@aig.com.

Onko sinulla vaikeuksia laskun maksamisessa?

Mikäli sinulla on vaikeuksia lainan tai luottokorttilaskun maksamisessa, pyydämme kirjautumaan Omille sivuille tarkistaaksesi, minkälaisia vaihtoehtoja sinulla on. Voit esimerkiksi hakea lyhennysvapaata kuukautta lainaasi.

Luottokorttilaskustasi näet aina sekä koko käytetyn luoton määrän että maksettavan vähimmäismäärän eli minimilyhennyksen. Voit itse valita lyhennettävän summan, kunhan summa kattaa vähintään minimilyhennyksen. Pyydämme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, mikäli sinulla on vaikeuksia maksaa luottokorttilaskun minimilyhennys, etkä löydä muita sopivia vaihtoehtoja Omilta sivuilta. Suosittelemme yhteydenottoa sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@banknorwegian.fi

Pyydämme huomioimaan, että alkuperäiseen maksusuunnitelmaan tehdyt muutokset voivat nostaa kuukausierää, pidentää takaisinmaksuaikaa tai aiheuttaa muita lisäkustannuksia lainaasi tai luottokorttiisi.

Mikäli sinulla on lisäkysymyksiä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.