Käyttöopastus


Palautteen käsittely

Bank Norwegian haluaa varmistaa, että etusi asiakkaana turvataan. Antamasi palaute käsitellään perusteellisesti ja mahdolliset virheet korjataan.

Menettelytapamme palautteen käsittelyyn.

  • Lähetä palautetta sähköpostitse osoitteeseen complains@banknorwegian.fi tai postiosoitteeseen Postboks 338, Sentrum, 0101 Oslo, Norway.
  • Vahvistamme, että olemme vastaanottaneet palautteen ja ilmoitamme arvioidun käsittelyajan.
  • Palautteen käsittelee eri henkilö, jonka kanssa olet ollut aiemmin yhteydessä palautteeseen liittyen.
  • Pyydämme esittämään asiaan liittyvät asiakirjat, jotta voimme käsitellä palautteen perusteellisesti.
  • Teemme perusteellisen arvioinnin palautteestasi ja vastaamme palautteeseesi kirjallisesti, mikäli emme ole asiasta samaa mieltä.
  • Mikäli et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen, voit ottaa yhteyttä pankista riippumattomaan tahoon vakuutus- ja rahoitusneuvonta FINEn tai sen yhteydessä toimivan Pankkilautakunnan (www.fine.fi) puoleen.